Lasten toiminnallinen tila on suljettu näyttelynvaihdon ajan

Lasten toiminnallinen tila, eli pedatila on suljettu näyttelynvaihdon ajan 2.9.-5.10.2024. Taidemuseon pedatila sijaitsee vaihtuvien näyttelyiden puolella, jossa rakennetaan parhaillaan uutta!

Syksyn uutuusnäyttely Koulu + taide – kauneusaistin kasvattamista avautuu taidemuseolla 6.10. ja samalla avautuu myös teemaan päivitetty pedatila!

Eero Järnefelt ja Venny Soldan-Brofeldt kokoelmanäyttely on avoinna syyskuussa ti-su klo 10-17. Myös kokoelmanäyttelystä löydät puuhaa perheen pienimmille. Seuraa lokkia ja sammakkoa! Löydätkö luolan Kolilta, entä Vennyn pikkuruisen ateljeen?

Taidemuseon kokoelmanäyttelystä löydät kurkistusluukusta Venny Soldan-Brofeldtin ateljeen. Kuva: Järvenpään taidemuseo / Mikhail Olykaynen