Kävitkö meillä Järvenpään kaupungin museokohteissa? Vastaa asiakaskyselyyn ja vaikuta!

Venny Soldan-Brofeldt, Kukkia I (yksityiskohta), 1940-luku, öljy, Järvenpään taidemuseo, Kuva: Järvenpään taidemuseo / Matias Uusikylä.

Järvenpään museopalveluiden kohteet Järvenpään taidemuseo sekä taiteilijakodit Ahola, Suviranta ja Villa Kokkonen muodostavat hurmaavan museoperheen. Oletko vieraillut meillä kesällä 2024? Miten vierailusi sujui? Mikä oli hyvää, mitä jäit kenties kaipaamaan? Ruusuja? Risuja?

Keräämme asiakaspalautetta, joka auttaa meitä kehittämään toimintaamme. Käy vastaamassa lyhyeen kyselyyn täällä Järvenpään museopalveluiden asiakaskysely (Ahola, Järvenpään taidemuseo, Suviranta, Villa Kokkonen) (zef.fi)

Yleisötyön amanuenssi
Pinja Petäjä