Historiallinen hetki – Järvenpään taidemuseon ystävät ry. on perustettu!

Järvenpään taidemuseon ystävät ry. sai alkunsa innostuneissa tunnelmissa Järvenpään taidemuseolla 20.8.

Järvenpään taidemuseossa kuului tiistaina 20.8. illansuussa iloista puheensorinaa kun joukko taiteesta ja kulttuurista kiinnostuneita kokoontui ideoimaan Järvenpään taidemuseon ystäväyhdistystä. Kulttuurijohtaja Pirre Raijas toi tilaisuuden alkuun tervehdyksensä, minkä jälkeen museopalveluiden päällikkö Jaana Tamminen ja yleisötyön amanuenssi Pinja Petäjä esittelivät Järvenpään museopalveluiden historiaa ja muiden museoiden ystäväyhdistysten toimintaa. Sitten lähdettiin ideoimaan yhdessä. Innostuneen keskustelun seurauksena, yhdistys päätettiin perustaa.

Tervetuloa ystävien joukkoon! Seuraava tapaaminen järjestetään taidemuseolla 2.9. klo 19. Tule tekemään yhdessä innostuneessa ja iloisessa joukossa sielua ravitsevaa työtä yhteisen kulttuuriperinnön eteen. Kaikki ovat tervetulleita mukaan. Voit ilmoittautua mukaan sähköpostitse pinja.petaja@jarvenpaa.fi.

Yhteyshenkilö

Pinja Petäjä